تقدیر عضو جبهه متحد از اعلام حمایت جامعتین
نوشته شده توسط : blpwjob

امضای آیت الله محمدرضا مهدوی كنی، دبیر كل جامعه روحانیت مبارز و آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پای بیانیه ای نشسته است كه درآن از تمامی كسانی كه زمینه وحدت و همگرایی اصولگرایان را فراهم كردند تا به یك فهرست مشترك تحت عنوان جبهه متحد اصولگرایی برسند تشكر شده است.

دبیران كل جامعتین تاكید كرده اند كه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط از این فهرست حمایت می كنند.

در همین حال، یك عضو جبهه متحد اصولگرایان با تقدیر از حضرات آیات مهدوی كنی و یزدی به خاطر صدور بیانیه در حمایت از جبهه متحد اصولگرایان گفت: اظهارات این بزرگان فصل الخطاب است.

'لاله افتخاری' در گفت و گو با 'خبرهای یك' ایرنا افزود: از قبل از انقلاب تاكنون با تبعیت از روحانیت مبارز و با بصیرت حركت كردیم.

وی با تأكید بر ارزشمند بودن حفظ جایگاه این دو نهاد روحانی، اضافه كرد: جامعه مدرسین و جامعه روحانیت همیشه روشنگر و ارائه دهنده طریقت بوده و هستند.

** دوستان تا دیر نشده به وحدت برسند

این عضو جبهه متحد اصولگرایان در ادامه خطاب به دیگر فعالان همفكر كه در سایر جبهه ها و لیست ها حضور یافته اند گفت: ضرورت دارد كه دوستان تا دیر نشده به وحدت برسند.

وی تاكید كرد: اصولگرایان باید با وحدت و همگرایی، در مسیر تقویت اصولگرایی بكوشند و از هر اقدامی كه خلاف آن باشد بپرهیزند تا نهایتا افرادی در مجلس حضور یابند كه برای كشور و نظام مفید باشند.

سیام**1429**2026





:: برچسب‌ها: دریا , ایالات متحده , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: